Miért nem akarom megtudni, ki a lelki társam...?

28289c63324b8051d10b5939a48ff94e.jpg

Drága Asszonypajtások!

Több dolgok vannak földön s égen, Barátnéim, mintsem bölcselmetek álmodni képes... és ezekhez én mind öreg vagyok. (Shakespeare Vilmos után szabadon.)
És most nem csak olyan nyilvánvaló dolgokra gondolok, mint a tangabugyi és zokni-szandál összeállítás (bár ez utóbbi kortalan). Inkább olyasmikre, amikre esetleg még vágynék, de már nem kimondottan állnak jól. Például:

1. Fodrozódó hónaljat villantó felső
Sosem hittem, hogy ily korán bekövetkezik ez a pont, de egy hírolvasónál feltűnt, hogy 40 körül már nem annyira kívánatos az icipicit megereszkedett hónalj alatti bőrlebernyeg. (Hinnétek, hogy ez a kevéssé exponált testrész is el tudja engedni magát...?)

2. Szedetlen szemöldök
Egyre több celeben vélem felfedezni a művészi természetességet sugalló szemöldököt. Persze nyilván szálanként van eligazgatva, de tény és való, hogy nem ceruzával festett, csodálkozó tusrajz. Ez utóbbinál szerencsére nem voltam divatérzékeny, és nem követtem a trendet, de azért arról mégsem mondanék le, hogy némi fazont adjak e testfelületemnek. Ellenkező esetben lassan Körmendi Jánosra (fiatalabbak kedvéért az ifjú Kiszel Tündére) hajaznék. Vagy szemöldözöknék.

3. Nagy rózsás és/vagy pillangós és/vagy színes tetkó
Volt korszak, akikor tetszett. De nemrégiben láttam egy 45 év körüli ismerős csajt, akinek a vállán tekergő kígyó egy leeresztett biciklibelsőre kezdett hasonlítani és nem volt menő.

4. "Szép napot!" köszöntés
Nem tehetek róla, de ezt mérhetetlenül mesterkéltnek érzem. Ebbe a kategóriába tartozik még az úrasszony és a nagyuram megszólítás. Igaz, egy ideig ide soroltam az "üdvözlöm"-öt, mert túlzottan felnőttesnek és hivatalosnak éreztem. Aztán rájöttem, hogy felnőttes és hivatalos vagyok.

5. A Ki a lelki társad? c. kérdőív kitöltése
Pár nap alatt annyi, de annyi Facebook ismerősöm tudhatta meg a tudományos igényű tesztből, hogy a legjobb barátnője vagy éppen Angela Merkel a lelki társa, hogy éreztem magamon a nyomást. De ellenálltam. Ha Merkel asszony a lelki társam, akkor be kellene látnom, hogy esélytelen az egymásra találás, ha meg az uram, az nem lenne nagy meglepetés 20 év után. Ha pedig netán teljesen más jönne ki.... akkor csomagoljam a kis bőröndömet? Öreg vagyok én ehhez...