Demotivációs tréning

 

 motivation21.jpg

Drága Asszonytársak!

Mint a blog első bejegyzéseiben említettem, szerintem mi már túl vagyunk azon, hogy könnytől csillogó szemmel faljuk Coelho és más közhelyszótárak biztató sorait. Én legalábbis egy ideje úgy érzem, nem nagy segítség, ha ötvenedszer elolvasom, hogy bármire képes lehetek, csak akarnom kell... Tudjátok, mióta próbálok repülni? És nem megy, és nem megy...

Arra gondoltam, ezen az alapon felcsapok demotivációs trénernek és a partvonalról beordítozom a legnagyobb blődségekkel szembeni ellenvetéseimet. Íme!

1. Csodák csak azokkal történnek, akik hisznek bennük.
Én rendületlenül hiszek a vízen járásban. Ezért nem is vagyok hajlandó megtanulni úszni.

2. Már annyi mindent túléltél, bízz magadban, és azt is túl fogod élni, ami ezután következik.
Nagyon nagy gáz, ha nem csak túlélni szeretnék?

3. Minden okkal történik. Az okra pedig csak utólag jövünk rá.
Az a probléma, hogy van olyan dolog, amiről évek múlva is csak azt tudom kérdezni, hogy mi a fenéért kellett ennek megtörténnie?

4. Jegyezd meg, az élet kemény, egy tart minket állva: a remény.
Engem speciel egy téglafal is állva tart. (Egyébként pedig az ilyen rímes sorokról mindig az jut eszembe, amit hatodikban egymás emlékkönyvébe firkáltunk: Két hajó úszik az élet tengerén, az egyikbe (sic!) te ülsz, a másikba (ismét sic!) én...)

5. Ne állj bosszút! Azzal csak olyanná válsz, mint ő.
De ha annyira jól esett kihúzni a széket Béla alól, akik ötödikben kétszer is elgáncsolt.

6. Aki szeret, szeresd! Öleld meg naponta! Mert könnyen meglehet, hogy megöleli más. És akkor - hidd el - nem ő a hibás.
De. Ő.

7. A tétovázás gyengíti az akaratot. Nincs helye a kétségeknek. Cselekedni kell!
Nekem sokszor bevált a következő taktika: ha valamilyen megoldhatatlannak tűnő feladattal találtam szembe magam, nem csináltam semmit. Az esetek 90 százalékában megoldódott magától.

8. Megváltozik a mosolya annak, aki tudja, merre tart.
Saját tapasztalataim szerint egy jó fogszabályozás többet változtat.

9. Az egyik percben nincs semmid, a másik percben többet kapsz, mint amit el tudsz fogadni.
Ugyan már, ne becsüljünk alá senkit! Én például bármennyit el tudok fogadni.

10. Azzá válsz, amire gondolsz.
Jaj! Én egy körözöttes kenyérre gondoltam...

11. Forrás (szerző): https://motivator.ma/uzleti-siker/hianyzik-a-motivacio-akkor-ime-az-50-leginspiralobb-idezet/ Az az igazán gazdag ember, akinek akkor is futnak a karjaiba  a gyerekei, amikor a keze üresForrás (szerző): https://motivator.ma/uzleti-siker/hianyzik-a-motivacio-akkor-ime-az-50-leginspiralobb-idezet/ Az az igazán gazdag ember, akinek akkor is futnak a karjaiba  a gyerekei, amikor a keze üresAz az igazán gazdag ember, akinek akkor is futnak a karjaiba a gyerekei, amikor üres a keze.
Az én gyerekeim azt kérdezik, amikor belépek az ajtón, hogy "mit hoztál anya?".

12. Ne hagyd, hogy megmondják, mit kell tenned! Kövesd, amit a szíved súg!
Ezzel már próbálkoztam. De sajnos a szívem olyan halkan suttogott, hogy a főnököm túlkiabálta...