40 évesen már tudod, mennyit érsz...ha-ha-ha!

images.jpgEgész biztosan minden 40 éves nő tudja, mit akar, mit fog csinálni 10 év múlva és mennyit ér. Csak én nem.... (itt most kivárok, és abban bízom, hogy ezrek jelentkeznek hangosan, hogy: én sem, én sem...!)
Éppen most nem tudom, mennyi az értékem, ugyanis a munkahelyemen a levegőben lógok, van is munkám, vagyis megvan a munkám egyik fele, a másik meg odalett, a fizuval együtt. De ne bonyolódjunk a részletekbe, rágódjunk csak a lényegen!
A Forbes magazin nemrégiben a legbefolyásosabb magyar nőkről írt. Ötvenen vannak. Csodálkozom, hogy van az országban ennyi befolyásos nő. Ők biztosan mind tudják, mennyit érnek. Mondjuk, jobban örültem volna, ha számszerűsítik is az értéküket, Eszenyi Enikőnek például 35 millió Forint az értéke, az RTL vezetőasszonyának 43 millió, Lévai Anikó pedig... nos, ő felbecsülhetetlen. Így legalább el tudnék igazodni és lenne egy skála, amin elhelyezhetem magam.
Most éppen kb. 450.000 Forintra taksálom magam. Én ezt nem gondolom túl soknak, azt hiszem, ennyit azért még megérek. Különösen, ha behúzom a hasam és belepréselődöm a kis feketémbe. Van, amikor millió dolláros bébinek hiszem magam, de be kell látnom, hogy ezek a pillanatok az idő múlásával egyenes arányban ritkulnak.
Mert mennyit is ér egy nő? (Cserháti Zsuzsa után szabadon...)
- Ha 3 diplomád, 4 nyelvvizsgád, jól fizető állásod van: mondjuk 8 millió.
- Ugyanez 2 gyerekkel: 4 milka.
- 20 éves fitneszmodell: 20 millió.
- 28 éves fitneszmodell: 10 millió
- 30 éves fitneszmodell 2 gyerekkel, milliárdos apuka mellett  ("ha én meg tudom csinálni a szabadidőmben, akkor bárki meg tudja..."): 50 millió
- 40 éves diplomás, 2 gyerekkel (nagyszülő nélkül), retusálásra szoruló hasizmokkal: 450.000 Ft

Álljon meg a menet! Ma munkából hazafelé utánam fordult egy pasi a kocsijából. Nem is volt túl régi. A kocsi. A pasi mondjuk igen. Azért ez mégiscsak értéknövelő tényező, nemde? Legyen 650.000, de az ár alkuképes…